Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Momir Turudić: Propaganda na sve nižem nivou, Tramp vodi politiku poput razmaženog deteta koje nema mnogo kontakta sa spoljnim svetom; Videlo se da ima dogovora i, na sreću, prošlo je bez ljudskih žrtava

Komentari (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 15 april 2018 13:44
gandra
"Sve manje ljudi veruje onome što čuju u vestima, propaganda postaje sve niža, kao da se obraća sve manjem broju ljudi“ - na primer cnn - ocigledno je da se ta tv stanica obraca mentalno retardiranima - kojih u zapadnom sveti izgleda da ipak ima veoma mnogo - cim ta tv stanica i dalje opstaje
Preporuke:
53
2
2 nedelja, 15 april 2018 13:52
Amerika tuče po ušima
A Rusi traže podršku od ovih što im sevaju uši...?? Koga Rusija još da brani? Samo Severnu Koreju i Iran koji i nisu pouzdani saveznici baš kao ni Turci ni Nemci. Amerika bije po rusofilima, bije i progoni a Rusija trguje...Dokle???
Preporuke:
18
38
3 nedelja, 15 april 2018 13:54
Zoran
Ne slažem se sa gospodinom Turudićem. Tačno je da sve manje ljudi veruje propagandi ali banksteri proizvode sve više poluidiota koji veruju propagandi. A kako u demokratiji glasaju i ljudi i oni što su (ili nisu ni to) završili razne "Megableje" to je opstanak Vučića neminovan. Razvili su verski školski sistem u kome nema razmišljanja već prihvatanja (da su strani investitori i otimači naših proizvoda dobri za Srbiju, da je naša prednost što smo jeftina radna snaga spremna da gladuje, da je naša budućnost u pravljenju internet reklama za Kineske gaće, da je dobro usvajati standarde Nemačke automobilske industrije (kojih se ni ona sama ne drži nego laže) kako bi Srbija živela od pranja zadnjica Nemačkim babama i dedama a ne daj Bože od neke proizvodnje itd).
Ne potcenjujte one što su opljačkali ceo svet. Ne plaćaju oni psihologe i pedagoge da pomažu nesrećnima nego da rade za njihove prljave interese.
Preporuke:
56
4
4 nedelja, 15 april 2018 13:55
Ako si muško moraš odbraniti svoju curu
Ili ona ode... Pa i ako dobiješ batine, moraš se boriti do zadnje snage. I kako sada ja da tražim od Vučića da brani Kosovo? Sa kim da ga brani??? Znam da posle ode sve do đavola ali kako da ga branimo kada su i narod i Rusija preplašeni... Ajd u zdravlje,valja saditi krompir!
Preporuke:
16
34
5 nedelja, 15 april 2018 14:04
ob4cl
Broj jedan novinar za ceo bliski istok i muslimanski svet na nasim prostorima.
Preporuke:
21
11
6 nedelja, 15 april 2018 14:15
Aleksa
"Zanimljivo je i da rusofobi i rusofili, i sa druge strane oni koji vole ili ne vole Ameriku - niko nije zadovoljan ni reakcijama Rusije, ni potezima SAD.

politika nije volim-ne volim.
osim toga Turudić svodi kulturno-civilizacijska opredeljenja na osećaje.
i dalje, postoje rusofili i rusofili.
reakcije Rusije su bile baš kako treba.
Preporuke:
38
10
7 nedelja, 15 april 2018 14:17
Aleksa
o trolovi pocrkajte od muke!
Preporuke:
29
6
8 nedelja, 15 april 2018 15:09
Spiridon
@ Zoran

Ne slažem se sa gospodinom Turudićem. Tačno je da sve manje ljudi veruje propagandi ali banksteri proizvode sve više poluidiota koji veruju propagandi.


Pa sad nisam siguran da je baš najbolje shvaćeno šta je Turudić želeo da kaže, jer ta propaganda nije samo ona koju plasira Zapad već postoji i ona druga strana koja se isto tako igra potpuno iste igre. Evo da ne idemo dalje, da proanaliziramo samo taj izraz banksteri, koji je iz nekog "nepoznatog" razloga postao opšte mesto u internet komentarima. Isto važi i za misterioznu duboku državu, koja se odjednom pojavljuje u javnom diskursu, baš kao što su se pojavili pre toga ti sada već čuveni banksteri. Između tih bankstera i duboke države bio je i Tramp, koga su odjednom zavoleli svi bezjaci zemlje Srbije, što-no-se-kaže kao po komandi.
Tako da kada smo već kod tog nekritičkog usvajanja propagande i tih poluidiota, možda nije zgorega krenuti od lagano-ovlašnoga pogleda u ogledalo...
Preporuke:
10
15
9 nedelja, 15 april 2018 15:23
Spiridon
@ Aleksa


politika nije volim-ne volim.
osim toga Turudić svodi kulturno-civilizacijska opredeljenja na osećaje.
i dalje, postoje rusofili i rusofili.
reakcije Rusije su bile baš kako treba.


E vala, svakog dana čovek može nešto da nauči na ovom pustome internetu. Eto da sam danas otišao na onaj svet, ne bih ni imao pojma da postoje ta kulturno-civilizacijska opredeljenja!? Mislim znao sam da imaju ta politička, da imaju navijačka ili da imaju na kraju krajeva i ta seksualna opredelenija ali kulturno-civilizacijska to su mi već neki sasvim novi momenti. Takođe da imaju ti rusofili i neki drugi rusofili mi je isto tako jedna dosad neviđena novotarija!? Mada ako to posmatramo kroz vizuru imaju patriote a bogami i patriJote, onda su stvari malo jasnije ili ti da budemo precizni, imaju rusofili a imaju i kremljofili tzv putionoidi...
Preporuke:
16
11
10 nedelja, 15 april 2018 15:39
Tramp
je kao politicka prostitutka , s'njim ide sve i Amerika u ....nikada njima nije dosta !
Preporuke:
16
2
11 nedelja, 15 april 2018 15:57
gandra
ovaj sto se redovno kaci na tudje komentare...kao pijavica - pise takve besmislice da bi jedina uteha za njega bila da on sam razume barem delic onoga sto pise
Preporuke:
22
2
12 nedelja, 15 april 2018 16:08
Razmišljanje je teroristička
Razvili su verski školski sistem u kome nema razmišljanja

i kontrarevolucionarna delatnost, Fala Bogu, Mariću i Željku da nam ne truju decu sa tim.
Preporuke:
14
2
13 nedelja, 15 april 2018 16:44
Spiridon
@ gandra

ovaj sto se redovno kaci na tudje komentare...kao pijavica - pise takve besmislice da bi jedina uteha za njega bila da on sam razume barem delic onoga sto pise


Rekao bi čovek da takve internet junačine, takvi patriJotski gorostasi imaju makar hrabrosti da se lično obrate mrskoj im osobi, ali vidim postala moda da se dobacuje sistemom sedi baba iza kaca pa nešto odande dobacuje.
Vidi, iskreno bih se zabrinuo kada bi takvi kao tvoja malenkost shvatili makar samo i četvrtinu onoga što napišem i to u bukvalnom obliku, pošto bi vam humorni momenat već preopteretio sistem
Elem, ako su to tolike besmislice, onda bi ta vaša omanja patriJotska četa trebalo da me razbuca bez mnogo problema a ono uvek sve bude skoro pa monotono a obrnuto od toga...
Preporuke:
7
10
14 nedelja, 15 april 2018 17:14
jedan tren u zivotu malih ljudi
Ne..u zapadnom svetu mali covek mora mnogo da radi, pa onda porodica, stari roditelji..na kraju dana ne zelite da uklj. tv..vikendom mozete da skupite ono malo snage i da udarite u proteste ..ali se posle umorite i onda padnete i zaspete u subotu uvece u devet sati..umotani hladno je, deca porasla sada su svoji ljudi ..sta je ostalo..bunimo se mi, ali koliko je ostalo snage ..?
juce vozim na Menhetn i ista je sema vesti, kao kada su nas bombardovali daje se neko logicno opravdanje ..mozda i ima neki razlog, ne znam detalje ali NE mogu da slusam..mi i nasi zivci imamo rok trajanja ..nego daj da ove mlade osposobimo da budu ljudi pa "gde ja stadoh ti produzi.."
Preporuke:
16
2
15 nedelja, 15 april 2018 17:44
Slavomir Srpski
Spiridone, da te nema trebalo bi te izmisliti :)

Vas cinizam je britkiji od onog iz britke britanije.

Ipak, propaganda na sve nizem nivou, sto rece ovaj pesnik autor, ali se bruka ipak ne moze obrisati kao sto se brise decij usrana guzica namirisanim papirom.

Sto smrdi u drzavi Danskoj? Kaze pesnik da smrdi taj dogovor, a ko sa djavolom dogovore gradi ti dogovori mu se o glavi obijaju (nije moja malenkost ovo izmislila vec ljudska antropoloska mudrost).

E sada ima ovde onih kojima i ti dogovori mirisu, ko sto balega mirise muvama. Pogotovo onom, specijalizovanim za te mirise: podguznim.

Jer tajnam zivljenja podguznim muva je bas to: da mirisu etiku kao sto mirisu i balege. Lepo je tim muvama pogotovo kada naidju na krave koje se ispraznjavaju redovno i obilato. Onda te muve mogu i da pomru od eticke srece i zanosa.

Problem? Pa to da nije svet sastavljen samo od podguznih muva.
Preporuke:
8
8
16 nedelja, 15 april 2018 17:58
Spiridon
@ jedan tren u zivotu malih ljudi


Ne..u zapadnom svetu mali covek mora mnogo da radi, pa onda porodica, stari roditelji..na kraju dana ne zelite da uklj. tv..vikendom mozete da skupite ono malo snage i da udarite u proteste...
...juce vozim na Menhetn i ista je sema vesti, kao kada su nas bombardovali daje se neko logicno opravdanje


Nešto ne primećujem da je u bilo kom svetu bilo šta drugačije, sem sume novca koja se stavlja u džep. Inače šema vesti se nije uopšte promenila još tamo od čuvene Crne rupe u Kalkuti iz 1756 godine kada su tadašnje novine pumpale javno mnjenje da se krene u odmazdu. Da komedija bude zaista potpuna, upravo sam saznao da je taj čuveni istraživački centar kod Damaska koji je pogođen preksinoć bio u suštini za istraživanje lekova za rak i za serume protiv ujeda zmija, te da je koliko u novembru bila inspekcija iz OPCW-a i da su zaključili da nema apsolutno niti jedne jedine supstance koja bi se kasnije mogla preraditi u bojni otrov...Strašno...
Preporuke:
22
0
17 nedelja, 15 april 2018 18:20
Slavomir Srpski (2)
A sada malo ozbiljnije o temi dana:

Prezivismo holkaust a jos smo i nezadovoljni !!!

Bogu hvala da je Trump na tviteru neozbiljan kao i Putinova obecanija. Ono sto Kremlju sada fali je da se i tehnoski unapredi i da pocne i Putin da tviterise. Da pokazu da ne zaostaju.

Jaoj sto smo se plasili da ce doci do treceg SV rata, a da Srbi za to nijesu krivi ni duzni.

I dok se Vucic time hvali, naime sto ne doprinosimo ljudskom nuklearnom holokaustu, pa onda uzdize do neba princip puzenja i trazenja oprosdtaja od siledzija (moram priznati da je ovim pretekao i monahe i da bi mozdabidne bilo bolje da se povuce u neki manastir na Svetoj Gori. Sto da ne, pretekao bi i mladog Rastka Nemanjica u svom poduhvatu).

Dakle dok se Vucic hvali da je neutralan, jos cemo mu biti zahvalni sto nas spasio dod tviterskog holokausta. Ne bi bilo pravedno da bas svi podelimo istu sudbinu, i mi i Natovci. Zar ne?
Preporuke:
8
2
18 nedelja, 15 april 2018 18:50
Spiridon
@ Slavomir Srpski

Sto smrdi u drzavi Danskoj? Kaze pesnik da smrdi taj dogovor, a ko sa djavolom dogovore gradi ti dogovori mu se o glavi obijaju (nije moja malenkost ovo izmislila vec ljudska antropoloska mudrost)

Za dogovor se znalo odmah, pošto su se Sirijci istog sekunda posle bombardovanja pohvalili da su ih Rusi na vreme obavestili šta i odakle da evakuišu, tako da su prošli bez ikakvih žrtava i sa nekom malom štetom. Prema tome Amerikanci su dojavili Rusima, da bi oni sklonili svoje ljude i opremu, uz verovatno dogovor kuću gradi da ostanu po strani i ne rade ništa. Sve ovo između, sva ona jeftina pumpanja evo idu rakete sad će da vas tamo razvalimo k’o dete kasicu prasicu, ‘ajd’ čik ispalite neku roketlu ima da od vas ostanu samo dugmići, to je propaganda za polusvet, za ove naše ovde i one tamo u Rusiji, to jest za onu njihovu patriJotsku braću blizance na Zapadu. Nadam se da se samo sećate onih snova oko Ukrajine, evo ga gazi Putin, prekosutra ulazi u Kijev...
Preporuke:
7
2
19 nedelja, 15 april 2018 19:00
Spiridon
@ Slavomir Srpski

Inače, samo da ne zaboravim... Sve ovo isto, na tim skoro pa istim prostorima to jest samo jedno ili dva šahovska polja u desno, se pre dva veka zvalo Velika igra, gde su Velika Britanija i Carska Rusija igrale svoju igru uticaja, moći i imperijalnih ambicija a bez direktnih sukoba među njima...
Preporuke:
4
2
20 nedelja, 15 april 2018 19:04
Slavomir Srpski (3)
"Zanimljivo je i da rusofobi i rusofili, i sa druge strane oni koji vole ili ne vole Ameriku - niko nije zadovoljan ni reakcijama Rusije, ni potezima SAD. A nema zadovoljstva ni u Siriji na pobunjeničkoj strani“

E TO je ono sto nas Vucic godinma trazi i obecava nestrpljivim Srbima, koji padaju u nesvest u ocekuvanju njegovih profeticnih saznanija.

To je nama nasa sudba dala da imamo Acu za marsala, ali koji profeticki izjavljuje da nama je bas potrebna ovakva pobeda Sirijskog bombardovanja, gde NIKO zivi nije zadovoljan.

Mozdabidne da on sada misli da bi bilo zgodno da mi oslobodimo silom Kosovo, kano Asad oslobodi Damask i Dumu (ne onu rusku, naravno), pa da nas onako Natovci tviterski izbombarduju za jedan sat, i da onda sve prodje na tome. Nam Kosovo a Ntovcim opravdanje da su nas kaznili. Ili???
Preporuke:
4
2
21 nedelja, 15 april 2018 19:30
Aleksa
ko to još nije čuo o "Spiridon" Špiritus-Dangubiću?
priča se da su ga odbili na kastingu za "Zadrugu", rekli mu da takvog već imaju...
otad učestalije vileni.
zajedno sa pokoj-nikom "negi" ovde su, među komentatorima, bili znani kao apostoli Gluposti.
naglo su se povukli i otkad se vratio - povećan - deluje samostalno. nejasno je šta se tačno dogodilo sa kompanjonom.
odnedavno pokazuje neprincipijelne simpatije u odnosu na e-srodnika sa nikom "ali ipak".

ko to još nije čuo o "Spiridon" Špiritus-Dangubiću?
Preporuke:
5
4
22 nedelja, 15 april 2018 19:40
Zoran
za Spiridona
Ne znam šta znači duboka država (pretpostavljam da nije reč o Holandiji pošto je ona na najvećoj podmorskoj dubini) ali moj zaključak da je postojanje privatnih banaka, privatnih naftnih kompanija, privatnih firmi za naplatu struje i vode, privatnih komunikacionih kompanija i privatnih narko mreža suprotan zdravom razumu i interesu građana proizvođača dobara, i onih koji pružaju neophodne usluge (prosveta, zdravstvo, vojska, policija,transport itd).To je proizvod mog razmišljanja (bilo ispravnog ili pogrešnog)i iskustva i nije proizvod nikakve propagande. Ako Vi mislite da je moralno, korisno i normalno živeti na račun laganja ljudi i koristiti njihove slabosti ili trenutno loše polažaje (uključujući i bolesti) za lično bogaćenje i pljačku onda mi nemamo o čemu da diskutujemo.
I šta znači bezjaki građani Srbije?
Da li Vi ljude koji ne žele ili ne umeju da varaju i pljačkaju nazivate bezjakim građanima Srbije?
Preporuke:
9
1
23 nedelja, 15 april 2018 20:17
Slavomir Srpski @Spiridon
Nadam se da se samo sećate onih snova oko Ukrajine, evo ga gazi Putin, prekosutra ulazi u Kijev...

Ma kako da se nesecam? Pa te dogodovstine su me uverile koliko se mora verovati Kremalju, i okolini.

Jeste d su onda ZAISTA imali ubijanje masovno u plamenu stotine Rusa u Odesi, pa nisu morali da izmisljaju neke "incidente" da odreaguju presecanjem Ukrajune od Belorusije do Moldavije, sto je samo koja stotina kilometara.

Ali izgleda da ovde na sajtu jos vlada kratko pamcenje. Sada trpe ustase u Kijevu i otimacinu objekata i imovine Gazproma, i na to cute. Nece da izazivaju zapadne ParNJore, da bi barem imali kakav-takav alibi ZASTO im cev godinama udarise tolike sankcije. Ali im je bitno da im Vucic, uplaseni mis, ne udari sankcije.

Dotle smo dosli
Preporuke:
9
4
24 nedelja, 15 april 2018 21:12
Zoran
I da se razumemo, ne pravdam ja ni one koji podležu glupostima u Ruskoj propagandi "Sirijci oborili 70% krstarećih raketa Sovjetskim sistemima iz 60-tih i 70-tih godina prožlog veka". Pa te sisteme je imala i Vojska Jugoslavije pa nije oborila ni 10%. Da li smo to mi idioti?
Tomahavke Sirijci obaraju bez problema a Kalibar je nemoguće oboriti (na stranu što mi je to deo struke i znam kakve naviogacione sisteme koriste i jedni i drugi).
"S-400 nije gađao nikog jer nije došao u njegovu zonu odgovornosti". Pa koliko je to čudovište kamenom bi ga onesposobili da je pucao a komoli ako na njega pošalju 10 raketa istovremeno.
Jedina je razlika što mene i moju decu ta propaganda manje dodiruje nego ova koja me uči da Evropska unija nema alternativu to jest da proces pridruživanja (novca i dobara braći Vučić i sličnima) mora trajati još deset godina i da ni on nema alternativu.
Preporuke:
6
2
25 nedelja, 15 april 2018 22:55
Neša
Dotični novinar kritikuje medije a pripadnik je upravo strane koja obesmišljava novinarstvo. Ovde je zapravo meta Tramp, sve za njegovog vakta ne valja pa ni novinarstvo. Da su u Americi na vlasti demokrate sve bi bilo "sjajno". Licemerno. Tramp je ruski čovek koji urušava SAD i NATO i to ih najviše žulja.
Preporuke:
3
1
26 ponedeljak, 16 april 2018 07:08
Spiridon
@ Neša

Tramp je ruski čovek koji urušava SAD i NATO i to ih najviše žulja.


Pa sad, zlobnici bi rekli da ovih dana pretežno urušava institute za pravljenje seruma protivu zmijskih ujeda po Siriji ali znam ja da je sve to jedna dubokoumna straktika, jer se Tramp koji je ruski čovek sada malo uvlači i podilazi Soroševim globalistima, odnosno čim završi to rušenje po Siriji, eto njega i u Ameriku & NATO da ih sve uruši ali iznutra. Kada bude završio to unutrašnje urušavanje a on će da im se svima nasmeje u lice i da kaže..
NEKA ŽIVI RUSIJA!
NEKA ŽIVI PUTIN!
Evo pazite šta sam vam rekao...
Preporuke:
1
0
27 ponedeljak, 16 april 2018 07:21
Spiridon
@ Aleksa

odnedavno pokazuje neprincipijelne simpatije u odnosu na e-srodnika sa nikom "ali ipak".


A je l' se sećaš Aleksa hejter-kojneru, bezjače sa hiljadu internet lica kakva je to samo ljubav bila kada su Redži Tajipu onaj puč kao gistro CiJa i Soroš smeštali, pa kosi Ali Šipak u desno a ti kosiš više onako malo na levo, da ne dođe do izvesne pometnje, ali to je takva jedna sinergija bila kao da gledaš braću the Bajić Bog te tvoj u internet komentarskoj verziji mitske pesme Aoj Švabo Genšeru!?!
Međutim puče i tu tikva, izdadoše te svi šipurkasti prijatelji, izdade te Tramp, izgubio sve si bitke ali još vodiš po pustome inter-netu patriJotski rat...
Preporuke:
2
0
28 ponedeljak, 16 april 2018 08:04
Spiridon
@ Zoran

Ako Vi mislite da je moralno, korisno i normalno živeti na račun laganja ljudi i koristiti njihove slabosti ili trenutno loše polažaje (uključujući i bolesti) za lično bogaćenje i pljačku onda mi nemamo o čemu da diskutujemo.
I šta znači bezjaki građani Srbije?


Nisu bezjaki već bezjaci, avaj ja sam vam pasionirani kolekcionar arhaičnih reči iz našeg jezika, reči koje su svi već zaboravili ili im deluju neuklopljeno u današnji kvaziurbani tj provincijalni mizanscen i pripadajući im svetonazor. Tako da je bezjak neko ko tako ide okolo i bezjači to jest benavko ili ti tikvan.
Inače sve to što vi opisujete se koliko ja znam zove kapitalizam ali je neko očigledno bio dovoljno pametan da skrene opravdani bes na neke misteriozne bankare-gangstere koji ostaju lako pamtljivi banksteri a ako se i pominje kapitalizam onda je on neoliberalni, zla sestra dobre kapitalističke Pepeljuge.
Prema tome radi propaganda, radi za sve pare radi a narod veruje...Veruje naivno...
Preporuke:
1
0
29 ponedeljak, 16 april 2018 08:09
Spiridon
@ Slavomir Srpski

Nadam se da se samo sećate onih snova oko Ukrajine, evo ga gazi Putin, prekosutra ulazi u Kijev...


Ma kako da se nesecam? Pa te dogodovstine su me uverile koliko se mora verovati Kremalju, i okolini.

Jeste d su onda ZAISTA imali ubijanje masovno u plamenu stotine Rusa u Odesi, pa nisu morali da izmisljaju neke "incidente" da odreaguju presecanjem Ukrajune od Belorusije do Moldavije, sto je samo koja stotina kilometara.


Ono što mene fascinira je uvek ista matrica u kome krenu propagandni talambasi, isprodaju se na brzinu veliki snovi i onda kada bude nikom ništa - sledeći put možda sa naglaskom na možda, se uvek posle toga priča kako je to bio u suštini onaj jedini mogući potez genijalnog velemajstora iz Kremlja, sve drugo bi bilo propast, samo je ova neverovatno mudra straktika bila ona prava...
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner